مخالفت یک مرجع تقلید با ورود زنان به ورزشگاه

باشگاه خبرنگاران جوان: آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از مراجع تقلید در دیدار الهام امین زاده، مشاور رئیس جمهوری در حقوق شهروندی گفت :اخیرا مطلع شدیم که مسئولان کشور یواش یواش زمزمه می کنند که در صورت امکان زمینه حضور خانم ها در مسابقه های کشتی و مسائلی که مربوط به ورزشگاه ها است فراهم شود،وی با انتقاد از برخی تلاش های در حال انجام برای فراهم کردن زمینه حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت : باید حتما جلوی این کار گرفته شود.
 
آیت الله  علوی گرگانی ، خطاب به مشاور رئیس جمهوری گفت : از شما  تقاضامندیم در این جهت تلاش بیشتری داشته باشید و از جناب رئیس جمهوری نیز جدا بخواهید که عملی را انجام دهند که حضرت زهرا(س ) از شما راضی باشد.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: اگر در کشور جمهوری اسلامی که این همه شهید دارد و این همه خون ریخته شده، خدای نخواسته این بساط پیش آید ،دیگر جامعه را نمی شود کنترل کرد، چون در جامعه همه گونه افرادی وجود دارد و خدای نخواسته اگر راه بانوان به ورزشگاه ها بازشود بواسطه شرایط ایجاد شده چقدر گرفتاری پیش می آید؟

این مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم گفت :اگر خانم ها ورزش می خواهند ، باید مکانی جداگانه برای آنها درست کنند و کسی صدای آنها را نشنود و بدنشان را نیز نبیند و خانم ها نیز بدن مرد نامحرم را نبینندچون آدمیزاد مرکز غرایز است وغریزه برخی از افراد زود تحریک می شود.

وی در ادامه از مشاور حقوقی رئیس جمهوری در خواست کرد که از طرف  ما وکیل  باشید و از رئیس جمهور بخواهید که حضرت زهرا(س ) را راضی کند.

آیت الله علوی گرگانی گفت : برخی ها  می خواهند یک حرکت هایی را انجام دهند من دلم نمی خواهد به نام رئیس جمهوری تمام شود و بعدها بگویند این یادگاری را از خود برجای گذاشت ، سلام ما را به آقای روحانی برسانید، حتما جلوی این کار گرفته شود، در حد خودمان بساط را برای مردم پهن نکنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.